Betschool :Να τι δεν έχεις και είσαι χαμένος στο στοίχημα



Γειά σας και καλώς ήρθατε στο Bet school 
Από αυτή την στήλη θα προσπαθήσουμε να μάθουμε να στοιχηματίζουμε καλύτερα και να μην είμαστε στο στοίχημα από τους χαμένους ,λοιπόν σήμερα οπως λέει και ο τίτλος να τι δεν έχεις σαν παίκτης και είσαι χαμένος στο στοίχημα 
Ας ξεκινήσω με το όταν λέω χαμένος θέλω να πώ σε βάθος χρόνου έμενα προσωπικά δεν μου λέει κάτι όταν θα βγάλει ένας ένα μεγάλο δελτίο και μετά θα κάνει να πάει ένα χρόνο ξανά ταμείο και μπορεί να δώσει περισσότερα από τι κέρδισε άρα στην ουσία είναι χαμένος ,η δική μου νοοτροπία και το δικό μου σκεπτικό είναι να έχεις μια τακτικότατη επαφή με το ταμείο έστω και με πολύ μικρό κέρδος.Λοιπόν τι δεν έχει ο παίκτής ; τι του λείπει ; αυτό που βλέπω εγώ που δεν έχει ο παικτής του στοιχήματος είναι η Πειθαρχία ,η πειθαρχία στο παίχνιδι του ,στο ποντάρισμα του.Βασικά το θέμα ξεκινάει ένας που ασχολείται με το στοίχημα και στοιχηματίζει τα χρήματα του πολλά ή λίγα το ερώτημα είναι ποιός έιναι ο στόχος του; δηλαδή παίζω στοιχηματίζω για την πλάκα μου ,για να γίνω πλούσιος ή έχω βάλει ενα συγκεκριμένο στόχο πάντα μιλάμε για έναν ρεαλιστικό στόχο και όχι απλά τα ονειρά μας .Αν μου πείς οτι εγώ παίζω για πλάκα και ποντάρω 5 ευρώ την εβδομάδα και δεν με νοιάζει αν χάσω ή αν και κερδίσω την ώρα μου περνάω μάλλον τότε δεν σε ενδιαφέρει αυτό το άρθρο ,αν είσαι αυτός που θέλει να γινει πλούσιος από το στοίχημα μάλλον θα ήταν καλύτερα να ασχολήθεις με ένα άλλο παιχνίδι πιθανότατα το τζόκερ ,αν όμως είσαι απο του παίκτες εκείνους που βλέπεις πιο σοβαρά το στοίχημα και ο στόχος σου είναι να έχεις ενα σταθερό εξτρα εισόδημα τότε συνέχισε να διαβάσεις αυτό το άρθρο μπορεί να σε βοηθήσει 
Κατά βάση ο παίκτης του στοιχήματος δεν έχει υπομονή δεν έχει πειθαρχία στο παιχνίδι του και παρασύρεται απο τις μέγαλες αποδόσεις εννοώ στο σύνολο άρα έχει μεγάλες πιθανότητες να είναι χαμένος για παράδειγμα αν προσέξετε τις διαφήμίσεις των στοιχηματικών εταιριών τι είναι αυτό που προωθούν στους παίκτες και που προσπαθούν να του κατευθείνουν ένα καλό  παράδειγμα είναι τα ημίχρονα - τελικά διαφημίζει μια στοιχηματική εταιρία ένα δελτίο ενός παίκτη που κέρδισε με 3 "τρελά" ημιχρόνα τελικά ενα πολύ μεγάλο ποσό και είναι σαν τους λέει παίξτε ημιχρόνα τελικά για να χάσετε ,και μιλάω για ανατροπές για τέτοια ημίχρονα - τελικά που στα δεκά δελτία - πόσες επιτυχίες θα έχετε ρωτάω εγω ,φίλες και φίλοι χρειάζεται υπομονή και πειθαρχία πόνταρετε σε αγώνες που "βλέπετε" και όχι επειδή έχει μια μεγάλη απόδοση και σας ανεβάζει το συντελεστή ΄να έχετε συγκεκριμένο πλάνο στόχο όχι μόνο στο τι ποσό θέλετε να κερδίσετε και τί ποσό μπορείτε να χάσετε ,έχετε την υπομονή και την πειθαρχία να ξεκινήσετε με ένα μικρό ποσό και να χτίσετε ένα κεφάλαιο βδομάδα βδομάδα ,σεβαστείτε τα χρήματα σας υπάρχει ένα ρητό που εμένα προσωπικά πολύ μου αρέσει και λέει το εξής:Αλλό να σου τα πάρει ο Μπούκ και άλλο είναι να του τα χαρίσεις.Ξεκινήστε σήμερα κάντε ένα πλάνο για φτάσετε να έχετε ένα έξτα εισόδημα κάθε μήνα είναι εφικτό φυσικά θα υπάρχουν και τα χαμένα δελτία αλλά θα είστε κερδίσμενοι σε βάθος χρόνου δείτε το όχι απλά σαν μια διασκέδαση άλλα μια έξτρα εργασία που την απολάμβάνετε .
Αυτά για σήμερα από το πρώτο Bet school ήθελα να σας βάλω πιό πολύ μέσα στην νοοτροπία μου και στο τρόπο σκέψης μου θα επεκταθούμε περισσότερο στα επόμενα άρθρα και σε άλλα πράγματα ,αν σας άρεσε το άρθρο ,το βρήκατε ενδιαφέρον προωθήστε το στους φίλου σας βοήθηστε τους να δούν αλλιώς το στοίχημα ,αφήστε τα σχόλια σας και καλή συνέχεια σε όλους τους φίλους του Morebet.gr 







morebet.gr . Από το Blogger.
Προσοχή : Η σελίδα μας απευθύνεται σε άτομα ηλικίας 18+


οροι χρήσης σελίδας

Το morebet.gr δε φέρει καμία ευθύνη για την ακρίβεια, το περιεχόμενο και τη διαθεσιμότητα της πληροφορίας που είναι προσβάσιμη μέσω της χρήσης των υπηρεσιών του.

Οι υπηρεσίες του morebet.gr παρέχονται χωρίς κανενός είδους εγγύηση. Συμφωνείτε ότι η χρήση της υπηρεσίας επαφίεται εξ΄ολοκλήρου σε δική σας ευθύνη.

Το morebet.gr και οι συνεργάτες του δεν είναι υπεύθυνοι για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση, τυχαία ή συνεπαγόμενη ζημία ή ανακρίβεια που προέρχεται από τη χρήση της υπηρεσίας ή αδυναμία πρόσβασης και χρήσης. Επίσης ο κάθε συντάκτης διατηρεί το δικαίωμα της υποκειμενικότητας της άποψής του.

Livescore

Translate

Δημοφιλείς αναρτήσεις